Monday, March 16, 2009

屎屁尿-胡说八道!

秉持着靓仔要屙屎,靓女都要挖鼻屎的信念,
我今日大大声好唔怕丑咁决定写D大快人心啲快人快语录。

“有时候自己闻到自己嘅屁,可以係一种好好笑嘅笑果”

- Bell 婆婆 癫人癫语

点解咁讲?
试諗下,当你将肚里边嘅屁一次过惊天地泣鬼神咁放晒出嚟,
個种左屁打右屁嘅快感,就好似你将积咗十日嘅屎一次过排山倒海咁轰炸出嚟,
个中嘅体会,相信试过嘅人肯定返层味。

尤其当你不经意闻到d屁味嘅时候,你唔笑?我就唔信啦
哈哈哈哈

点解又会有呢中说法咧?

皆因熟悉我d朋友都知道bell婆婆可以食紧饭嘅时候通行无阻咁同你倾埋d核突嘢嘅~~
所以,这般,咁样,结果咯。

我期待这种经验嘅来临,皆因呢中不理世人眼光我有我放嘅态度,唯有可以当你自己一个人嘅时候先至做得出...哈哈

嗱嗱嗱,唔好讲我核突,虽然有少少肉酸,不过呢个都係事实~~

11 comments:

我回来了。。。哈哈哈。。满好笑的咯。。

广东的话啊? 我看不大明白咯...

哈哈,
金句><

蛮好笑的!哈~

我也时常放屁的, 特别是马铃薯味的屁^^

看不大明白廣東話
哈哈

我跟楼上的一样 ==

查实我都有时会闻下我D屁有几丑... :p

总是觉得自己的屁是香的。无论几臭,我都毋rasa geh!

你这篇和我刚更新的那篇类似

我们真有默契!
giv me five!(giv me ten oso boleh lah)

有点blur blur...