Saturday, May 03, 2008

Bell 之近期电影电视回顾

话就话係考紧试哜,不过姐姐仔我就真係唔係几掂,连续睇左不下5套的电视电影,冇办法,今次考试本小姐概态度真係有d问题,冇乜读书都算啦,仲好鬼死挞条~~呢拜考试,自己知自己事啦!

out 係out 左d架啦,不过最近煲完“舞动全城”,劲正啦!廖碧儿同陈法拉跳舞真係唔係玩玩下,虽然,比起d国际舞蹈比赛常胜者就差左少少,不过拎得扭得,味道刚刚好~~值得一提,此电视有教导社会价值,健康概饮食观念,令我茅舍顿开,开始注意自己d饮食同埋运动量添,相信我,返到屋企我一有时间就会跑步架啦~~唔好晒左部跑步机啊~~

之后又煲下“古灵精探”,你知啦,我通常都係韩剧/台湾偶像剧支持者,好少话睇下港剧,尤其离开屋企架电视机甘久就更加冇乜感情可言,不过,呢套真係令我返层味。郭晋安係呢套剧入面再次发挥搞笑概演绎天分,郭羡妮依然美丽动人,第一次发觉马国明甘靓仔,d 案件就还好啦,不过就係中意d 推理片,食脑嘛~~

唔好俾巨停!继续落嚟仲有“金石良缘”,刚刚开始,唔知好唔好睇咧?
不过就唔係不过就唔几想睇“最美丽的第七天”,虽然人人话几甘好,不过都係伤心结局,费时睇完扮忧郁啦...

哇!仲有几套啊!什么“恶作剧2吻”啦,“原来我不帅”,“原来爱上贼”都仲没clear, 有排咯...

电影方面,唉,呢个月睇我成日哩係屋企食面包你就知乜事啦...睇戏唔平架...

首先就讲下 CONGKAK 啦。距上次 JANGAN PANDANG BELAKANG 之后,要惊又要睇概我当然唔会放过啦。不过,虽然比上次某甘搞笑,比起其它恐怖片我觉得仲有进步空间啦。只鬼概造型真係唔掂,一撇耶甘,好似溶左概plastic...

紧住埋睇下古天乐新戏“一个好爸爸”啦~~
唔知係唔知唔係我唔识欣赏咧,好鬼显下咯,不过人地就话几甘好睇几甘感人, so so 啦。

之后概"口裂女",呢个,连我都say NO ! 个裂口女第一次出现概时候已经好 "humanized" 啦,第二次出现顺便大风吹起吹走左个口罩想吓下你俾你睇下个裂口再跌下巴俾你睇个好鬼核突概 “口”,笑到我啊....排牙又白又干净假到冇得顶!朋友仲笑讲 “紧係啦,个口甘大,你擦唔到概地方对巨嚟讲易如反掌啦!” 又係哦....呢套戏,完全没logic可言,感觉就好似个古仔:
从前,山上住着两个和尚。有一天,两个和尚对小和尚说,从前,山上住着两个和尚.......
没完没了!!

27 dresses, 还可以啦,小品一部。relax 下咯~~
Nims Island, 嗯,其实都几显下架,不过胜在还有少少娱乐效果啦~~个细佬女都几有胆识~~
Definitely, Maybe, 值得一睇概轻松喜剧。完全冇压力!

接着落嚟,值得推荐,“恋空”。 日本超人气感人肺腑爱情片。 古仔係点,自己慢慢欣赏啦!
Muoi, based on越南真实恐怖故事,同行人讲呢部係近排比较睇得概恐怖片啦!
Juno, Jess介绍概,讲述一个16岁女孩怀孕过后概故事。有启发性!仲係2007年度非睇不可电影之一添!
仲有好多电影啊!大家有乜好介绍啊?

0 comments: