Wednesday, December 19, 2007

NightMare...

Few days ago...

At the middle of the night, woke up with the surge of adrenaline.
Not really remember what's that all about, some kind of ghost-thing maybe?
Just remember that I woke up, slept again, but nightmare continue...
Damn it.....

It's been a long time that I din't make such horror dream......Haih....

3 comments:

没关系。。
我陪你好了。。

我也曾经发恶梦了。不只吓到醒的,还有哭到醒的。而且,还试过几天里,2晚的梦里都出现同一个人。我觉得这才恐怖。又不会是日有所思,夜有所梦,因为不见得我有想念过这个人。+_+!!!

哭着醒我倒没试过,应该还没到被吓哭的阶段我就已经被吓醒了吧?
还是潜意识我不习惯用眼泪来表示害怕?
不懂