Friday, July 18, 2008

关于自己的六件事

不瞒大家,第一次中xuanjing的tag,莫名其妙有点小兴奋的说

1. Six people to tag.
FeeMing

eStudy

Fiona

Jessie

JieSi

Orange


好啦,这当中或许你们都不玩这个的,给点面子玩下啦~~哈哈

2. Six things I'm passionate about.

1.旅游!(是旅游不是旅行哦!我不要滚水烫脚那种哦!)
2.吃! (民以食为为天~)
3.看戏!(哎,做人难得的娱乐了。。)
4.血拼!(当然,大大前提是要有钱啦,不然买屁咩?)
5.睡觉!(永远不过时)
6.吹水~(增进友谊啊。。。)


3. Six things I say too often.
1."哈?什么?"
2."显到爆。。"
3."你啊星。。"(这个不要学,姐姐是有练过的。。。)
4."烦咧!"
5."哎。。。哎。。。哎。。。"
6."今天吃什么?"(呵呵)


4. Six books I've read recently.

1.PS I Love You
2.Ethics and Science Social
3.女神门
4.二株梦
5.Pride and Prejudice
6.Jane Eyre

5. Six songs I can listen to again and again.
就选最近爱听的吧

1.我的快乐
2.我就是这样
3.摇篮曲
4.黄色大门
5.16号爱人
6.快乐不快乐

6. Six things I learnt in the past year.
1.人生嘛就是这样
2.凡事看得开就会快乐
3.这个社会很复杂,也可以很简单
4.原来射手肠胃不太好
5.我很虚伪的,哈哈
6.我真的很够力穷,可是我很够力花钱...

8 comments:

哇...我中选了!
第一次呀...
谢谢你跑来提醒我噢...
否则我是傻傻的...
好,
我要去贴了~
谢谢哦~
(果然跟你一样很兴奋)

estudy -- excited ler?
hehe....thx for reply oo!

ermmm.....izit something excited? b tagged anot so important n so....got face gah???

got lar! u being tagged means sbd treat u so important mar...haiyo

OIC.....HAHAHA...MANA SAY ATAU....THANK U LO.....MUACK!!!!!!! KEKE~~~

tagging is really fun!! But i don't have time to reply most of the tags :'(

呵呵,还怕你会不喜欢呢=)

beverly -- ano ano! hehe..u're too busy to reply tag! hw u gonna reply every tag is such limited time oo~~hehe

xuanjing -- you're oways welcoming~~so happy gah me!